.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تایید صلاحیت 29 داوطلب مجلس در گرگان

فرماندار شهرستان گرگان گفت: از مجموع 40 داوطلب مجلس شورای اسلامی در گرگان 29 نفر تایید، هشت نفر رد صلاحیت، دو نفر عدم احراز هویت و یک نفر نیز انصرافی داشتیم.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، جعفر گرزین صبح امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: با وسعت نظر هیئت‎های اجرایی، احراز هویت داوطلبان بر اساس منابع چهارگانه انجام گرفت که نتیجه این بررسی‎ها به هیئت‎های نظارت اعلام شده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: منابع چهارگانه احراز صلاحیت از طریق دادگستری کل، وزارت اطلاعات، پلیس امنیت کشور و سازمان ثبت احوال انجام گرفته است.
فرماندار گرگان عنوان کرد: در بین رد صلاحیت شده‎ها و تائید صلاحیت‎شدگان افراد اصولگرا، اصلاح‎طلب همچنین داوطلبان مستقل وجود داشته که از امروز به طور مکتوب با اشاره به ماده‌ای که مشمول رد صلاحیت شدند اعلام گردید.
گرزین تصریح کرد: افراد رد صلاحیت شده کسانی بودند که در جریان فتنه عامل تهییج بوده و یا اینکه محکومیت قضایی داشته‌اند.
وی با بیان اینکه پایگاه اطلاع‎رسانی هیئت اجرایی در گلستان فعال است، یادآور شد: پس از مراجعه به هیئت نظارت شورای نگهبان، چهار روز فرصت ابلاغ خواهیم داشت که به جز یک داوطلب که در تهران بود و ابلاغ تلفنی صورت گرفت، به سایر داوطلبان ابلاغ مکتوب انجام گرفته است.
فرماندار شهرستان گرگان متذکر شد: داوطلبان می‎توانند اعتراض خود را به شورای نگهبان ظرف مدت 10 روز تسلیم کنند و شورای نگهبان نیز نظر قطعی خود را در خصوص تایید یا رد صلاحیت داوطلبان به وزارت کشور اعلام می‎کند.
گرزین اذعان داشت: تایید شورای نگهبان به صورت استصوابی است و این اطلاعات جامع‎تر و با فرصت بیشتری انجام می‎گیرد، ولی احراز صلاحیت و یا عدم تایید هر یک از داوطلبان از طرف هیئت نظارت و بر اساس منابع چهارگانه انجام گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.